PS:n Maahanmuuttopoliittinen ohjelma

Perussuomalaiset on puheenjohtaja Riikka Purran johdolla julkaissut uuden maahanmuuttopoliittisen ohjelmansa. Maahanmuuton suhteen perussuomalaisten linja eroaa Purran mukaan muista puolueista kaikkein eniten. Edellinen perussuomalaisten maahanmuuttopoliittinen ohjelma on vuodelta 2019.

Lue lisää alla olevasta linkistä:

Lue myös:

Perussuomalaiset haluaa kotouttamisessa luopua monikulttuurisista käytänteistä ja siirtyä edellyttämään maahanmuuttajilta kielemme ja kulttuurimme omaksumista. Suomen islamisoituminen tulee päättäväisesti torjua. Humanitaaristen maahanmuuttajien kotouttamisessa pitää Tanskan mallin mukaisesti olla painopisteenä paluumuuttoon valmistaminen.